Doelgroep 1
Instellingen, scholen, verenigingen aan wie we advies geven en begeleiden in het opzetten en of creëren van producten die hun klanten afnemen. Bijvoorbeeld het opzetten van Bredeschool en buitenschoolse activiteiten, zodat de school net even de stap verder kan zetten waar onderwijs ophoudt. Het opzetten van huiswerkbegeleiding op schoolniveau, het opzetten van clubs buiten schooltijd, het organiseren van evenementen/ toernooien en allerlei kampen, het bieden van workshops en trainingen. Het adviseren op het gebied van schoolverzuim en of dreigend schoolverzuim en het aanbieden van programma’s op dat gebied. Het opzetten van een weekendschool en het opzetten van een opvang voor zorgleerlingen. Wij kunnen ook zorgdragen voor het ontwikkelen, schrijven en implementeren van projecten.
Ook kinderdagverblijven kunnen zich melden voor het coachen van pedagogische medewerkers, zowel de leidsters die voor de groepen staan als de leidinggevenden. Ook is er voor het totale team een mogelijkheid tot het
teamcoaching . Verder helpen wij bij het schrijven en aanpassen van de pedagogische beleidsplannen en het organiseren van workshops in het kader van deskundigheidsbevordering.
Voor doelgroep 1 zijn dat:
Sport |
Educatief |
Kunst en Cultuur |
Ouder en opvoedingsondersteuning/ begeleiding |
Kleine projecten |
Buurtwerk |
Zumba |
huiswerkbegeleiding |
Muzieklessen |
Beter met thuis |
Organiseren van diverse kampen en andere evenementen |
Kinderfeestjes organiseren |
zaalvoetbal |
summerschool |
Tekenen en schilderen |
Beter omgaan met pubers |
studentenuitwisselingsprojecten |
Restaurant |
basketbal |
summercourse |
Kleding maken |
Horizonmethodiek |
coachproject |
Kleding en of spelgoedruilbeurs |
tafeltennis |
weerbaarheidtrainingen |
brassband |
Workshop/trainingen op aanvraag |
Advies en begeleiding op het gebied van schooluitval |
Voedselbank |
handbal |
examentrainingen |
dansen |
Kinderen in echtscheidingssituaties |
buitenschoolse beleid en begeleidingsplan |
Streetpro |
De klanten kopen/ huren ons product, omdat ze zelf de tijd en de deskundigheid om het zelf te doen niet in huis hebben, terwijl al de bovengenoemde zaken wel nodig zijn voor hun leerlingen.