Onze positie
Onze positie op de arbeidsmarkt is anders dan bestaande bedrijven. Het heeft de uitstraling en potentie om veel mogelijk te maken voor de klanten, mits ze het echt willen en er wat voor willen doen. Dat is ook het belangrijkste gevoel dat we willen uitstralen. Het is een omgekeerde benadering als het ware. We kijken naar de behoeften en daar spelen erop in. Of we maken een concept dat bij de behoefte van de klant past. Vraag en aanbod gestuurd dus. De meeste bedrijven hebben een concept en de klant moet maar zien of hij daarmee uit de voeten komt. Bovendien ligt uitdaging van Groei bij de meest gecompliceerde doelgroepen: namelijk mensen, waarvan de maatschappij het idee heeft dat die niet meer of moeilijk te redden zijn. Denk maar aan moeilijk te plaatsen werknemers, mensen met een licht verstandelijke beperking, mensen uit de onderlaag van de samenleving. Dat neemt niet weg dat we open staan voor mensen die niet zo een zware problematiek hebben en een extra slag willen maken in de maatschappij, al zou het in de vorm van kortdurende hulp/ begeleiding zijn. Over 3 tot 5 jaar zal deze onderneming een begrip zijn in Noord Holland en ver daar buiten, omdat Groei veel ontwikkelwerk zal doen en veel nieuwe concepten zal ontwikkelen die Multi inzetbaar zullen zijn.